Drepturile care va protejeaza

Principii generale


1. Drepturile pacientului sunt reglementate prin legea nr. 46/2003.
2. IOCN garantează calitatea primirii, a tratării şi a îngrijirii pacienţilor, respectarea vieţii private şi confidenţialitatea informaţiilor medicale, personale, administrative şi sociale ale pacienţilor
3. Actul medical nu poate fi făcut fără consimţământul liber exprimat al pacientului, inclusiv pentru participarea la studii clinice. Vă rugăm să consultaţi şi să semnaţi formularul de consimţământ informat.
4. Pacientul are acces la informaţiile despre starea sa de sănătate, cu excepţia situaţiilor în care nu doreşte să fie informat şi desemnează o persoană de încredere pentru a avea acces la acest tip de informaţii.
5. Pacientul îşi poate exprima nemulţumirile sau aprecierea în legătură cu îngrijirea şi primirea în Institut. Sesizarea sau reclamaţia poate fi depusă în Cutia asiguratului existentă pe fiecare secţie, sau la registratura din cadrul Administraţiei.
6. În cazul întâmpinării unor dificultăţi pe perioada spitalizării, vă rugăm să apelaţi la
  • medicul curant
  • şeful de secţie
  • asistenta de pe secţie
  • Directorul de îngrijiri
7. Vă rugăm să consultaţi informaţiile privind drepturile pacienţilor şi obligaţiile dumneavoastră, afişate pe fiecare secţie.